Monday, April 4, 2011

AYAH IBU


video

Ayah ibu,

Ampuni dosa kami semua..

Ayah ibu,

Doakan kami dunia dan akhirat..

Ayah ibu,

Semoga ALLAH tinggikan darjat mu..

Ayah ibu,

Belaian mu masih ku terasa,

Ya Allah tempatkan mereka di syurga..

Kami cintakan Allah,

Kami cintakan rasul,

Kami sayangi ayah,

Kami sayangi ibu.

************

Ya Allah, tempatkan mereka di syurga bersama mahkota.

Di mahligai,kumpulkan kami bersama.

Amin ya rabbal 3lamin.

Kalian yang membaca,mari amin kan juga untuk ibu bapa kalian semuanya.

Amin.

4 comments:

  1. tetibe teringat mak ayah, baik cepat2 kol.

    aku tak tahu sejak bile. tapi aku kdg2 dah macam mak aku, dapat rasa sth.

    then bile aku baut tak tahu je kat rase tu, mesti ia datang balik dalam bentuk penyesalan.

    susah la 6th sense ni!

    ReplyDelete
  2. u're right rai.
    anyway,get a grip on urself.
    a strong one. :)

    ReplyDelete